9 oct. 2012



Titlu: Tradarea ( Casa Noptii, vol. 2 )
Autori: P.C.Cast si Kristin Cast
Editura: Litera
Numar pagini: 311
Data de aparitie: 3 Decembrie 2009
Coperta: Cartonata
Sursa: Cartea mi-a fost oferita de libraria Book City.


.... Arătam cumplit. Eram palidă, iar sub ochi mi se desenau cearcăne vineţii. Desenele safirii de pe faţă, spate şi umeri contrastau puternic cu albul pielii şi cu petele ruginii de sânge de pe corp. Nu-mi scosesem colierul Fiicelor Intunericului. in lumina din baie, argintiul lănţişorului şi arămiul granatelor străluceau.

– De ce? am şoptit. De ce ai lăsat-o pe Stevie Rae să moară?

Nu aşteptam niciun răspuns şi nici n-am primit vreunul. Am intrat în duş şi am stat acolo o veşnicie, lăsându-mi lacrimile să se împletească cu apa şi sângele şi să se ducă departe.”

Viaţa lui Zoey devine, în sfârşit, frumoasă – a înţeles că a fost înzestrată cu puteri neobişnuite de către Zeiţa Nopţii şi este acum noua preoteasă a Fiicelor ?ntunericului. A început să se simtă acasă în Casa Nopţii şi are chiar un iubit... sau doi. Dar iată că în lumea oamenilor se petrec nişte crime îngrozitoare şi toate semnele par să conducă spre şcoala pentru vampiri. Ca şi cum lucrurile nu ar fi destul de complicate, moartea loveşte şi Casa Nopţii, exact când Zoey are mai multă nevoie de prietenii ei. ?n cele din urmă, ea trebuie să găsească în sine însăşi curajul de a înfrunta o trădare teribilă, care ar putea să-i distrugă sufletul şi să pună în pericol întregul univers al şcolii. Aventura continuă aşadar într-o carte incredibil de tenebroasă, frumoasă şi şocantă!

P.C. CAST este o premiată autoare de literatură fantastică şi paranormală şi un profesor îndrăgit. Fiica ei, KRISTIN CAST, are şi ea premii pentru jurnalism, dar şi pentru poezie.

Vândute deja în milioane de exemplare, primele volume ale seriei Casa Nopţii se bucură de un uriaş succes internaţional!




Uh, ce bine ca am primit si volumul 2 in acelasi timp cu 1, pentru ca dupa cum spuneam si in recenzia primului volum, aici, vroiam sa citesc cat mai repede continuarea.Volumul acesta a fost pe scurt, perfect, a avut absolut tot, tot, tot, ce ii trebuie unei carti pentru a fi devorata de catre cititor.

Zoey se simte foarte bine in Casa Noptii, acum ca a aflat cu adevarat ca este singura fata vampir din istorie care are o afinitate fata de toata cele 5 elemente: apa, aer, foc, pamant si spirit.Pe langa asta, ea a detronat-o pe Afrodita din clubul Fiicelor Intunecate, si acum se afla la conducere.In sfarsit, Zoey s-a integrat undeva si simte ca viata ei capata un sens.

Dupa ce le-a aratat tuturor adevarata fata a Afroditei, acum toata lumea o iubeste pe Zoey, iar aceasta se pregatestea cum sa devina o Mare Preoteasa.Totodata, are sentimente pentru doi baieti: Erik - fostul prieten al Afroditei- si Loren - un vampir adult, dupa care toate fetele sunt moarte- defapt, 3 baieti, daca il luam in considerare si pe Heath, fostul iubit al lui Zoey.Alaturi de prietena ei cea mai buna, Stievie Rae, dar si de ceilalti prieteni: Damien, Erin, Shaunne, Zoey trebuie sa organizeze primul bal al Fiicelor Intunericului in calitate de lider.

O serie de crime apar in lumea oamenilor, iar toate indicile duc, culmea, catre vampirii din Casa Noptii.Coincidenta, sau nu, adolescentii care sunt omorati, sunt persoane  pe care Zoey. le stie foarte bine.Cine doreste sa distruga Casa Noptii ? Cine este criminalul ? Va reusi Zoey sa faca fata acestei situatii ?



11 comentarii:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Mi-a placut cel mai mult volumul asta din toata seria :) De la 'Aleasa', lucrurile incep sa devina mai incete si mai slabute.
Foarte tare recenzia <3

Sweet Lemon spunea...

Nu stiu daca am spus acelasi lucru si la cealalta recenzie, insa mi se pare foarte interesanta seria asta si abia astept sa am ocazia sa o citesc <3!

Unknown spunea...

Ai reușit sa ma faci curioasa,chiar dacă nu am reușit sa termin încă prima carte sunt foarte entuziasmata în ceea ce o privește, autoarea ii oferă cărți cate puțin din fiecare pentru a o face minunata, hipnotizanta. Acțiunea din aceasta carte pare plăcută, menita sa te tina în suspans... O carte de nota 5/5.

Cristina spunea...

Mie imi pare rau ca nu le-am putut cumpara impreuna cu revista, dar sigur le voi comanda la un moment dat.

Anonim spunea...

Imi pare interesanta cartea am vrut sa o cumpar cand a venit cu revista dar...nu am putut :( dar fac eu rost de ea cumva ;)

Anonim spunea...

Imi pare interesanta cartea am vrut sa o cumpar cand a venit cu revista dar...nu am putut :( dar fac eu rost de ea cumva ;)

Anonim spunea...

pare tare cartea o sa ma straduiesc sa fac rost de ea :D

Unknown spunea...

Astept sa apara volumul 3 al seriei la revista Bravo Girl. Mi-e greu sa cred ca vor intrerupe publicarea seriei acum

meduza spunea...

Eu din pacate n-am citit volumul 2 :( In rest, le-am citit pe toate. Stiu, cum am putut sa sar peste volumul 2? DAr n-am avut ce face. E-book nu l-am gasit pe atunci, si am inteles mare parte din volumul 2, in urmatorul volum :D

meduza spunea...

Super recenzie :) Imi place mult de Zoey <3 Si desi Afrodita e o total slut, imi place si de ea :)

meduza spunea...

Mi se pare interesant ca seria Casa Noptii a fost scrisa de fetele Casta, mama si fiica. Se completeaza una pe cealalta si au creeat o poveste superba :)

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket