14 oct. 2012



Hey book lovers ! Astazi dau startul unui nou concurs aniversar, cu ocazia Halloween-ului si sper sa participati, pentru ca dupa cum vedeti si voi, o gramada de carti minunate va asteapta !

Verifica mai jos, detaliile concursului si modul prin care te poti inscrie !


Cartile din concurs sunt:

Altfel de Ingeri. Casa de Sticla. Cele 9 vieti ale lui Chloe King. Orasul Oaselor


Eve. Elixirul Vietii. Damnare. Ultima Vrajitoare din Transilvania.


Jocul Minciunii. Ingerul Noptii. Ingerul Mecanic. Maximum Ride.



Sange Albastru. Nascuta la miezul noptii. Morti pana la apus. Micutele Mincinoase.



Tristeti de sucub. Spulbera-ma. Semnul. Academia Vampirilor.

Grab the button of the giveaway.

Booktown Lover



Detalii despre concurs !

  • Obligatoriu - Pentru a participa, trebuie sa urmaresti blogul prin GFC ( Inscrieti-va pe acest site ) si Networked Blogs.
  • Vor fi 2 castigatori, care isi vor alege cate 2 carti.
  • Concursul nu este international.
  • Pentru sanse in plus, trebuie sa raspandesti vestea pe Facebook, Twitter sau blogul personal.
  • Iar daca pui button-ul concursului la tine pe blog, primesti 10 intrari in plus.
  • Concursul se termina pe 8 Noiembrie !


COMPLETEAZA FORMULARUL DE MAI JOS PENTRU INSCRIERE !

27 comentarii:

Anonim spunea...

cred ca este o inadvertenta in prezentarea concursului . Pe sigla scrie frumos 20 books apoi
2 castigatori 2 carti ????!

Roxi. spunea...

Toate cartile sunt delicioase =p~ :"> ... sper sa am si eu ceva noroc. :D

TheoRyaMarya spunea...

M-am inscris si eu :) Sper sa castig!

Nicoleta spunea...

M-as inscrie si eu insa nu vad unde este GFC sau Networked Blogs ?!

meduza spunea...

Nicoleta, uite-te pe partea dreapta.
M-am isncris si eu. Multa bafta tuturor, si multumim pentru giveaway! :)

meduza spunea...

inscris*

Stephany spunea...

Waw ! dar stiu ca ai ceva carti de dat nu gluma :))
Sper ( Sa dea Domnul) sa castig :D

giorgianaturcu spunea...

multumesc pt sansa...premiile sunt grozave

Lexi spunea...

Super concurs si super premii. Bafta tuturor :)

Adutza spunea...

Mult noroc participantilor! :)
Poate printr-o minune Dumnezeiasca ma aflu printe castigarori. :))

Bianca Roxana spunea...

Succes tuturor!

Anonim spunea...

Super concurs scumpo , m-am inscris si eu si sper sa am macar o sansa insa succes celor care s-au mai inscris !

IRLover spunea...

Vrei sa zici "scumpule" :))

Mada spunea...

Multumim muuuult!

Cristinab spunea...

multumim pentru concurs!

Malina Rosca spunea...

Multumim pentru concurs!!! Mult noroc tuturor! Sper sa castig si eu ceva!

Unknown spunea...

Super concursul! M-am inscris si eu! Mult succes tuturor!

Foofie Cake spunea...

Super concurs!M-am inscris si eu. Bafta si celorlalti participanti!

ChloeDawn spunea...

am si eu o intrebare, unde trebuie sa dau sa urmaresc prin Networked Blogs?

horrible2rawr spunea...

Hei! Superb concursul. E prima dată când particip la unul ;) Mult succes tuturor !

Alina spunea...

Nu merge.
Imi zice: Content was blocked because it was not signed by a valid security certificate.

For more information, see "Certificate Errors" in Internet Explorer Help.

Ce trebuie sa fac ca sa mearga?

Larisa Oana spunea...

VampireGirl, e ceva in neregula cu internetul tau. Incearca de pe alt browser, nu de pe Explorer.

Mellania spunea...

Si eu m-as inscrie dar nu vad nicaieri GFC si Networkedblog !!!Oricum noroc la toti :*

IRLover spunea...

@VampireGirl - da, incearca de pe alt browser

Mellania- GFC este " Inscrieti-va pe acest site" in partea dreapta, iar Networked Blogs este tot pe coloana din dreapta dar mai jos putin.

Simona spunea...

Foarte frumos concursul! Multumim mult! Alegere frumoasa a cartilor :D

Unknown spunea...

Heya, vroiam sa te intreb cand o sa fie anuntati castigotrii? Nu de alta dar sunt curioasa in legatura cu cine castiga :D

Andreea spunea...

Norocul sa fie cu mine:))

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket