14 aug. 2012

Va spuneam zilele trecute ca urmeaza sa dau startul mai mai multor concursuri..Ei bine, ieri am dat startul primului concurs din serie, iar astazi, vom continua cu unul nou.Multumesc librariei online Libris pentru sponsorizarea acestui concurs si pentru tot sprijinul acordat !

Dupa cum stiti, de ceva vreme pe site-ul Libris sunt si carti in engleza.Asa ca nu uitati sa accesati site-ul lor si sa vedeti ce noutati mai au in materie de carti !




Premiul: O carte la alegere dintre cele de mai sus !


Booktown Lover


Posteaza button-ul concursului la tine pe blog, pentru intrari in plus.Detalii mai jos !

Detalii despre concurs !
  • Pentru a participa trebuie sa fi abonat la blog prin : GFC si Networked Blogs.De asemenea, trebuie sa dai like paginii de Facebook a blogului !
  • Concursul nu este international.
  • Data de incheiere este 1 Septembrie !
  • Cine raspandeste vestea despre concurs primeste 4 intrari in plus !
  • Pentru inscriere completeaza raffle de mai jos !
a Rafflecopter giveaway

43 comentarii:

Sandy spunea...

Multumim pentru concurs, chiar mi-as dori sa citesc (castig) Damnare sau Altfel de ingeri.

Roxi. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Roxi. spunea...

Super concursul ca si cartile as vrea sa castig Jocul Minciunii sau Spulbera-ma ,desi toate sunt foarte interesante! <3

Unknown spunea...

super tare. mi-as dori spulbera-ma sau Jocul minciunii

LoStInDr3aMs spunea...

multumim pentru concurs!!!chiar ca este unul mare;;)
pai nu am o preferinta anume...in afara de "Altfel de ingeri" nu am nici una din carti...

ByBy spunea...

Multumim pt concurs :)
Mi-ar place sa castig "Umbra noptii" de Andrea Cremer.

Raisa spunea...

Mulţumim muuult pentru concurs!:)

Izabela spunea...

Super tare concursul! Chiar mi-as dori Damnare sau Setea.

meduza spunea...

Nu am absolut nici o carte din cele de mai sus. Eu le vreau pe toate, ma multumesc cu oricare din ele :) Multumim pentru concurs :)

emy spunea...

Paranormal :D

claudia_mami spunea...

m-am inscris si eu imi doresc si eu din toate aceste frumoase carti macar una .

Alexandra Gheorghiev spunea...

Imi doresc mult cartea Setea sau Hex Hall

Stephany spunea...

Waw ! cat de tare e concursul !
Mi-as dori cartea Spulbera-ma , sau Evermore( fiindca am volumul 2 ) Sau Damnare , sau Ingerul noptii sau Altfel de ingeri , sau Semnul , sau Umbra noptii , sau Sora .

:D Stiu ca nu le pot avea pe toate , dar imi doresc mult de tot sa castig una sin cele de mai sus mentionate :X

cassady spunea...

nici eu nu am nici una din cartile de mai sus si chiar mi-as dori sa le citesc

Anonim spunea...

Multumim pentru concurs. Eu mi-as dori "Spulbera-ma", "Setea", "Umbra noptii", "Hex Hall" sau "Paranormal" (ca pe restul le am). :D

Ghelase Mihaela spunea...

multumim pt ga as vrea sa castig oricare dintre carti deoarece nu am nici una din ele

Concursuri online spunea...

Mult succes tuturor participantilor. Daca doriti sa promovam acest concurs pe siteul nostru va rugam contactati-ne. Toate cele bune, echipa eConcursuri.com

Anonim spunea...

Multumim pentru concurs! Cel mai mult mi-ar placea sa citesc Ingerul noptii sau Spulbera-ma.

Anonim spunea...

multumim pt concurs....eu le-as citi pe toate:)

giorgiana spunea...

multumim pt. concurs...eu as dori ingerul noptii....

Louise spunea...

Multumim... mi-ar placea foarte mult Ingerul Noptii (coperta ma fascineaza, e superba!<3) sau Paranormal.

Mirela spunea...

nu prea stiu ce vreau

Macrina spunea...

Multumim pentru concurs!!!
Eu as vrea sa castig Spulbera-ma sau Sora

Raisa spunea...

Eu mi-aş dori Sora sau Spulberă-mă!

Cristinab spunea...

super concursul!
succes tuturor! :)

eu oscilez intre Ingerul noptii (am citit cartea dar nu am am pe raf) sau Umbra noptii.

Patricia spunea...

Multumim pentru concurs! Mi-ar placea sa castig "Umbra noptii", "Hex Hall" sau "Sora".

queenasheanto spunea...

Hello mi-ar plăcea să câştig Jocul Minciunii de Sarah Shepard....Mersi sper să câştig!:)

andra lavander spunea...

superb concurs! mi-ar placea sa castif Ingerul noptii sau Paranormal

Sweet Lemon spunea...

Mi-as dori mult sa am ocazia sa citesc Spulbera-ma <3

Unknown spunea...

m-am inscris si eu.toate cartile par interesante.poate castig si eu vreuna.mi-ar face mare placere sa citesc ceva fresh.
nu am carti asa noi.

JustLaugh spunea...

uuu ce bine arata cartile mai ales Ingerul Nopti si Umbra Nopti, dar am auzit ca si Hex Hall e buna in ciuda coperti...sper sa am ocazia sa castig :D...Succes tuturor!:)

anuska spunea...

Multumim pentru concurs! Cel mai mult mi-ar placea sa citesc Spulbera-ma.

Crisstina M spunea...

Concursul se termina de ziua mea :)) ar fi frumos sa castig cadou o carte la alegere :x

Concursuri online spunea...

mult succes tuturor

Unknown spunea...

Super concursul! Sunt cateva carti care nu le am:))

Gavriloi Adina spunea...

Frumos concurs,multumim!Cred ca as alege "Spulbera-ma"

diana_andreea2994 spunea...

Multumim pentru concurs. Mi-ar placea sa castig "spulbera-ma" sau "jocul minciunii"

Bivolaru George-Cristian spunea...

Toate sunt frumoase. Aleg insa "Spulbera-ma" .
Thx.

Unknown spunea...

Mi-ar placea cartea 'Sora'

Iuliks spunea...

Mi-ar placea ori Sora, ori Setea, Ori Paranormal ori Setea Noptii:D

Anonim spunea...

Setea sau Sora!

alexa spunea...

Mi-ar placea Ingerul noptii. Imi doresc de mult timp sa o am

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Premiile sunt minunate! Ma doare inima sa aleg doar doua carti :)) Umbra Noptii si Setea ma atrag cel mai mult. Dar si Hex Hall cu Evermore mi-ar placea la nebunie ღ

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket