19 iul. 2012
                    Hey!:D In primul rand vreau sa imi cer niste scuze de la voi, cititorii nostrii, deoarece in ultimele zile nu am scris mai nimic. Imi cer scuze, dar am venit in vizita la bunica si pana mi-am despachetata toooaaate bagajele mi-a luat ceva timp. Doar stiti cum e cu fetele astea...nici macara odata nu se intampla sa se duca in vacanta doar cu cateva hainute. (Cel putin in cazul meu...). 
                    Va multumesc din suflet ca mi-ati citit ,,nebunia,, si dupa cum am mai zis, de indata ce ma mai intalnesc cu domnisoara ,,inspiratie,, voi mai posta niste compuneri:P. Dar pana atunci stati linistiti ca v-am pregatit o leapsa foarte, foarte draguta:D. Am primit-o de la EEmy, la care ii multumesc foarte mult pe aceasta cale. Dupa cum stiti Așex nu este aici asa ca probabil va complecta aceasta leapsa dupa ce se va intoarce. Sunt putin emotionata pentru aceasta leapsa, pentru ca este prima complectata de mine, deeeci.... sa vedem:



Buun...deci prima data sa scriem regulile pentru leapsa:
1.Posteaza imaginea Liebster Blog Akward
2.Spune 11 lucruri despre tine
3.Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4.Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag
5.Mergi pe pagina lor si anunta-i
6.Nu da tagul inapoi !
Ok avand in vedere ca nu ne prea cunoastem, eu zic ca aceasta leapsa a venit la tanc, deci 11 lucruri despre mine:
1. Sunt al naibii de vorbareata ( cum s-ar zice: ,,nu-mi mai tace gura:)) ) 
2. Ma pierd uneori in fata baietilor...
3. Imi place la nebunie sa fac proiecte sau afise impreuna cu colegii mei (scuzati cacofonia)
4. Sunt o persoana foarte creativa (zic eu)
5. Sunt innebunita dupa seriale (ex. TVD, House M.D, RBD si noua mea pasiune Supernatural)
6.  De asemenea imi place mult sa citesc, dar si sa scriu
7. Imi place foarte mult sa cant, respectiv sa fredonez ( pacat ca nu am voce:( )
8. Ma simt minunat la cumpaaaraaaaaaaturi:D 
9.  Fac foarte urat de la Cola ( pritenii stiu dece...stati asta parca era la bere, in fine:P:)) )
10. Oricat de suparata si stresata sau incruntata as fi, prietena mea cea mai buna reuseste mereu sa ma faca sa zambesc:)
11. Astept cu nerabdare ziua in care voi ajunge la Paris (pentru ca intr-o zi voi ajunge:P)

Iata ca am ajuns la punctul 3 de pe lista. Intrebarile fetelor de pe blogul ,,From Dazn to Dusk,,:
 1.Care e starea cel mai des intalnita in comportamentul tau ?
Sincer nu prea stiu ce sa zic...cred ca euforia:))
 2.Crezi în apocalipsa zombie? Dacă da, cum crezi că va fi? XD
Vai NU. Clar nu, imi pare rau, dar fara ofensa mi se pare cea mai mare tampenie EVER.
 3.Ai vrea sa schimbi ceva la viata ta? Ce anume?
Mmmm, da. Ce? As vrea sa fie putin mai palpitanta, adica nu mi-o luati in nume de rau, dar mi-ar placea la nebunia sa am o intalnire cu un vampir:))
 4.Dacă ai fi într-un univers paralel cum crezi că ar fi viaţa ta (p.s. într-un univers paralel totul este invers)?
Asta va fi cam ciudat, deoarece intr-un univers paralel as fi fost baiat:)). Stiu asta pentru ca mama voia sa aiba un baiat, iar tata fata, deci intr-un univers paralel as fi fost baiat. Probabil as fi fost un baiat din acela ,,rau,, ca sa-i zic asa. Probabil un skater sau ceva de genul. Nu cred ca mi-ar placea de mine daca as fi cu mine baiat intr-un univers paralel (vai cum suna asta...sper sa intelegeti:P ) Pentru ca probabil as fi fost un nesimtit cu fetele si cu baietii si cu toata lumea. In acel univers m-as cam arde singura pe rug pentru ca detest acesti oameni!
 5.Crezi in reincarnare? :D
Da...pe o parte. Adica m-as vedea intr-o alta viata ca o printesa de Monaco sau ca un fluture maiastru, dar de cand eram mica mi-am imaginat viata de apoi in Raim respectv Iad. Dar ca raspuns DAm cred:)
 6.Care este filmul tău preferat şi de ce? :3
Clar Titanic. De ce? Pentru ca este un film absolut genial, l-am vazut de aproximativ zece ori, poate si mai mult, dar mereu a reusit sa ma emotioneze pana la lacrimi. Da, intradevar este si povestea aceea emotionanta dintre doi indragostiti, dar incercati sa vedeti mai departe de asta. Incercati sa vedeti sacrificiul pe care l-au facut cei din orchestra de pilda, pentru ca in toate dovezile se specifica ca orchestra a cantat pana in ultimul moment. Incercati sa vedeti in cata tristete si amaraciune era invaluita acea noapte, deoarece copii isi lasau in urma parintii, femeile isi lasau in urma sotii, iar in final barcile mergeau pline doar pe jumatate...pentru ce? Pentru ca...nimeni nu a gasit inca un raspuns bun care sa motiveze aceste actiuni prosteti.
 7.Daca ai putea sa citesti mintile celor din jurul tau,care ar fi prima victima?
Le-as citi mintile prietenilor mei, pentru ca desi stiu ca este urat si ca o prietenie se construieste pe sinceritate, niciodata nu poti sa fi sigur de intentiile unei persoane.
 8.Dacă ai putea să omori pe oricine fără să fi prins/ă, pe cine ai vrea să omori? XD
:)) Vai ce imi place intrebarea asta :)) Intr-o vreme chiar ma gandeam sa devin asasin platit=)) Ok,ok a fost buna asta, dar desi stiu ca ar fi cateva persoane care merita cu varf si indesat, nu sunt eu in masura sa iau viata cuiva, chiar daca nu as fi prinsa m-ar chinui in fiecare zi a vietii mele constinta:P
 9.Iti place numele tau ?
Da, imi place chiar foarte mult:)
 10.Care este melodia care te descrie cel mai bine?
Ok, cu asta m-ati blocat... nu imi vine pe moment nici o melodie, dar daca stau sa ma gandesc mai bine ar fi una din acele melodii pentru gradinita, pentru ca, cateodata sunt foarte copilaroasa:P
  11.Daca ai fii presedintele Romaniei pentru o zi,care ar fi prima cea mai nebuna regula pe care ai aplica-o?-fara consecinte,de data asta :)) !
 Daca ar fi posibil asa ceva stiu sigur ce regula as da, sa fiu presedinte pentru un intreg mandat. Mi-ar placea tare mult sa rezolv cate ceva in tara asta. Dar acum ca sa fiu putin rautacioasa si egoistam probabil ca as da o regula gen vinerea sa fie parte din weekend, nu de altam dar vinerea eu ma simt in weekend si nu se poate sa simt numai eu asta. Deci...Votati-ma oameni buni:D

Acum vine setul de intrebari:
1. Care este numarul tau preferat ?
2. Crezi in vampiri, vrajitoare/vrajitori, licantropi sau/si alte fiinte supranaturale?
3. La mare sau la munte ?
4. Dintre doi baieti respectiv doua fete superbi/superbe,  unul/una de partea raului altul/alta de partea binelui pe care l-ai/ai alege/alege-o? Fi sincer/a:P
5. Poti sa mergi in vacanta oriunde in lume vrea inima ta. Unde alegi sa mergi?
6. Care este perioada istorica preferata si de ce?
7. Care era desenul animat preferat de voi cand erati mici?
8. Care este sportul vostru preferat?
9. Daca ati fi presedinte, care este primul lucru pe care l-ati face (pentru tara:P) 
10. Melodia ta favorita + pune-ti videoclipul:D
11. Zine un lucru pe care ai vrut sa il faci mereu, dar nu ai apucat, nu ai avut timp sau era ilegal:P
Leapsa merge la: Roxana, Mada si Alexa, Sweet Lemon (nu am facut inca prezentarile oficial asa ca va ramane Sweet Lemon, sper ca vei prelua leapsa:) ) Raisa, Claudiu .Monica
 Abia astept sa va citesc raspunsurile:)

15 comentarii:

!Melamine spunea...

Dragute raspunsuri. La unele intrebari si eu raspundeam la fel :D Abia astept sa vad ce raspund si ceilalti :D

simonik_simo13 spunea...

Mi-au plăcut mult răspunsurile să le vedem şi pe ale celorlalţi<3

Iuliks spunea...

Geniale raspunsuri:D sunt curioasa ce vor raspunde ceilalti:>

Sweet Lemon spunea...

O preiau, o preiau! Doar ca nu chiar acum, dar cand am timp o completez si-o postez :D.
Roxi ma cheama, imi pare bine de cunostinta! :D

Raisa spunea...

Mulţumesc frumos!Aici este leapşa:
http://newcomiclife.blogspot.ro/p/lepse.html

Crisstina M spunea...

dragut :X imi place ideea ta de a scrie raspunsurile cu mai multe culori >:D<

Miha:D spunea...

Mersi:)

Georgiana spunea...

Interesanta leapsa.
Imi plac raspunsurile tale, la unele lucruri as fi raspuns la fel ca tine.

Unknown spunea...

Frumoasa leapsea si de asemenea si raspunsurile!!

Unknown spunea...

Sper de acum inainte sa mai postezi leapse completate de tine!
mai ales ca aceasta a fist prima postata:).

Miha:D spunea...

Da, intradevar a fost prima leapsa, iar daca mai primesc le voi complecta bucuroasa:). Vreau sa va mai transmit ca daca cineva mai doreste sa preia aceasta leapsa poate sa o faca linistiti:P. Vreau doar sa lase un comentariu in care sa trm limk spre leapsa ca sa pot vedea raspunsurile:D

Crisstina M spunea...

Pe parcurs sunt sigura ca o sa mai urmeze multe lepse >:D< ai incredere :*

Unknown spunea...

E draguta leapsa asta!!:d

C.L.M. spunea...

multuu' :X

emy spunea...

Foarte dragute raspunsurile,pare rau ca tocmai acum le vad :* ! Multumim ca ai preluat-o !

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket