9 iul. 2012



UPDATE : In partea dreapta se afla si banner-ul acestei campanii.V-as fi foarte recunoscator daca l-ati pune pe blogurile voastre si cine stie, poate va voi premia.


A venit momentul sa dăm startul primei campanii de pe acest blog.Campania este dedicată seriei Pretty in Black de Rae Hachton.O minunată serie de care sunt sigur ca va veţi indragosti.Am descoperit aceasta serie acum ceva timp si am citit diferite pasaje din ea în format PDF, si m-a cucerit complet.Ma simt onorat pentru ca am avut ocazia de a vorbi cu Rae, care este o persoana minunata !

PREZENTAREA CARTII AICI !

INTERVIU CU AUTOAREA AICI !

CATEVA CITATE AICI !

GUEST POST CU AUTOAREA AICI !

RECENZIA MEA AICI !

Daca va place aceasta serie si daca doriti sa apara si la noi, la editura LEDA, tot ceea ce trebuie sa faceti este sa votati la poll-ul din partea dreapta,  sa dati un comentariu pe blogul editurii AICI si sa atasati banner-ul campaniei la voi pe blog  !





                            



34 comentarii:

monika.love96 spunea...

Foarte frumoasa ideea campaniei. Eu una te sustin!
Apropo: Multumim pentru concurs.

Simona spunea...

Super concursul!! Multumim mult :D O sa ma inscriu si eu. Am votat si eu :D Sper sa se publice si la noi seria.

Unknown spunea...

Am votat si eu! Foarte frumos concursul!

emy spunea...

Foarte tare concursul! Multumim,multumim! >:D<

Emily's Madness spunea...

Dragut din partea ei!!
Ma asteptam la un concurs din partea voastra. Si eu va sustin. Imi place foarte mult cartea si abia astept sa apara si la noi:)^_^

IRLover spunea...

Stati linistiti ca mai am inca 2 mega surprize pt voi :D

Cristinab spunea...

frumoasa campanie!
am votat, bafta tuturor !

-D- spunea...

Am votat si eu!!

paula spunea...

Super concursul !Multumim:*

Unknown spunea...

Multumesc pentru concurs, iar cartea pare interesanta. Felicitari!

Crina|| booktwist_ spunea...

Am auzit ca e foarte draguta seria! Si multumim de concurs.

Unknown spunea...

cu ce o sa fie surprizele? :)) sau e asa de april? ;))

Devlish spunea...

Yeay, nice blog and contest, looking forward to more! :)

IRLover spunea...

Mai am cateva surprize pt voi Laura si azi nu mai e 1 Aprilie :P

Unknown spunea...

abia asteptam atunci!!! ;) :D :))

Andreea spunea...

Multumim pentru concurs.

Andreea Pop spunea...

Ah, la fix am picat! Stiam de cartea asta de mai mult timp, dar nu am avut ocazia sa o citesc! Multumim pt giveaway!

Unknown spunea...

cand postezi catigatorul?

Anonim spunea...

cand afisezi castigatorul ca parca pe 30 trebuia ??

Andreeea spunea...

Foarte buna ideea cu campania de publicare a cartii. Si eu sper sa fie publicata la editura LEDA.

!Melamine spunea...

Ce bine ar fi daca ar publica acesta carte si la noi in tara si in cel mai scurt timp :)) Am votat si eu!

Iuliks spunea...

Foarte buna ideea!:D Eu sustin cu placere aceasta campanie:D
Am votat si am pus si banner-ul pe blogul meu:D
Abia astept sa pot citi aceasta serie:D

Iuliks spunea...

Apropo... ieri a fost foarte placut sa vorbim cu Rae Hachton.:>
Intr-adevar, ea este o persoana minunata:X

Unknown spunea...

Cum a spus si Iuliks, a fost frumos sa putem discuta cu Rae Hachton:x sper sa mai am sansa sa mai discut cu dansa sau cu alte autoare.

Unknown spunea...

Am o mica problema, eu nu am blog. Folosesc blogul unei prietene pentru a posta linkurile concursurilor la care particip. As putea sa pun acolo banner-ul, dar nu stiu daca v-ar ajutA cu ceva. Sa imi spuneti ce sa fac. :)

IRLover spunea...

Il poti posta pe blogul prietenei tal :)

IRLover spunea...

tale*

Anonim spunea...

am pus bannerul . luckybooks12.wordpress.com

Georgiana spunea...

Din pacate nu am blog.

Crisstina M spunea...

Am citit recenzia si mi-a placut foarte mult. as vrea sa apara la editura leda.

simonik_simo13 spunea...

Te susţin în campania ta<3<3

Unknown spunea...

Mersi, Alex!

Unknown spunea...

Categoric da!!

Anonim spunea...

Te sustin! <3

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket